Advertisers

mad-professor-chalkboard_03

GRATIS GOOGLE ADS ANALYSE HELT UFORPLIGTENDE

Har du følelsen af at dine Google Ads kunne performe bedre, så har du sikkert ret. Med vores Gratis Google Ads Analyse, tilbyder vi løsningen for dig. Vi vil gå i dybden med din konto og identificere mulighederne for besparelse og indtjening.

GOOGLE ADS ANALYSEN

Vi tilbyder dig en gratis Google Ads Analyse, som kan give dig et hurtigt overblik hvad der ligger af muligheder for din Google Ads konto. I vores Google Ads Analyse vil vi tage udgangspunkt i de værdiskabende forbedringer vi mener der kan implementeres på din konto.

Bestil i dag og få friske øjne på din konto.

Vi oplever typisk at mange af vores kunder får mere ud af deres Google Ads til langt færre penge. Et samarbejde med os starter helt uforpligtende med en Google Ads Analyse, hvor vi kigger på muligheder for forbedringer og besparelser på din Google Ads konto.

advertisers-logo-big_07
Invalid Email
Invalid Number
Please check the captcha to verify you are not a robot.

JA TAK!

Jeg ønsker at blive kontaktet omkring en uforpligtende Google Ads Analyse.

Udfyld formularen og vi vil kontakte dig.

HVORFOR ADVERTISERS?

Når vi analyserer din konto gennemgår vi den med udgangspunkt i kvalitetsskabende muligheder.

Hvad kan du forvente af en Google Ads Analyse:

  • sporing_01

    SPORING

    Er der styr på sporingen? Bruges der Google Analytics eller Google Ads salgssporingskode til at spore med.

  • Attributionsmodel_01

    ATTRIBUTIONSMODEL

    Hvilken attributionsmodel bliver der arbejdet ud fra? 

  • soegeord_01

    SØGEORD

    Er der styr på negative søgeord, bruges og optimeres der korrekt i forhold til søgetermer?

  • kvalitetsresultater_01

    KVALITETSRESULTATER

    Er dine kvalitetsresultater optimale, i forhold til Landingsside, søgeord, bud priser og annoncetekster.

  • annonceudvidelser_01

    ANNONCEUDVIDELSER

    Er der bygget hensigtsmæssige annonceudvidelser?

  • google-shopping_01

    ROAS

    Optimeres der ud fra ROAS,  og udnyttes indstillinger som udvidet CPC, mål-ROAS, RLSA.

  • Differencering_01

    DIFFERENTIERING

    Differentiering af bud priser i forhold til desktop/mobil.

  • kampagnetyper_01

    KAMPAGNETYPER

    Arbejdes der med alle kampagnetyper på tværs af alle netværk.

  • kampagnestruktur_01

    KAMPAGNESTRUKTUR

    Dine kampagneindstllinger og kampagnestruktur – er de optimale? Hvilke kampagnetyper arbejdes der med? Er kontoen struktureret hensigtsmæssigt?