Resultater skabt siden 2020
+0%
stigning+0%
stigningAdvertisers Case video



Det er jo ikke nogen hemmelighed at Google Ads er vores bedste kanal på nuværende tidspunkt.
Sinan Rana / B.Energy
Digital markedsføring af grøn energi
B.Energy er et grønt energiselskab, som blev stiftet i 2012, og siden hen har vokset sig store ved hjælp af direct marketing. Under den første Corona-lockdown i 2020 besluttede de sig for, at tage springet og sætte ind på digital markedsføring, for at generere flere kunder.
De startede selv med at stå for deres Google Ads annoncering, men jo dybere de kom ind i Google Ads-universet, jo mere komplekst blev det.
Et ønske om mere synlighed på Google
Da B.Energy kom til os var deres udfordring, at få udnyttet deres online potentiale.
De ønskede at få skabt vækst i deres strøm forretning, og at fylde mere i Google søgninger for energiselskaber. Det var en udfordring, som vi var klar på at hjælpe dem med.
Vi er på samme mission, vi skal samme sted hen. Det har vi ikke oplevet med andre bureauer, hvor man bare betaler og så gør de deres ting. Her bliver der ofte sendt en opdatering og vi ved hvad der bliver lavet på vores konto.
Christopher Brix / B.Energy
Strategisk planlægning og et unikt samarbejde
Kortlægning af samarbejdet var af afgørende betydning for vores succes. Ved hjælp af vores strategic client road map, efterfulgt af opfølgning hver måned, hjalp dette os i vores navigation mod vores fælles mål. Derved kunne vi planlægge vores indsats i forhold til en konkurrentanalyse, samt søgeordsanalyse og eksekvere udbygningen af kontoen.
Jeg ser ikke Advertisers som et klassisk bureau. Det er et samarbejde, hvor vi sparrer hele tiden. Det er en win-win situation at samarbejde så tæt.
Christopher Brix / B.Energy
Vi har før arbejdet med bureauer, hvor der har været en stor skillevæg mellem kunde og bureau, men her ser vi Advertisers mere som kollegaer, hvor vi er fælles om vores ansvar.
Sinan Rana / B.Energy
Fremtidsudsigter for Blue Energy
B.Energy valgte Advertisers for at vækste deres energiselskab.
Næste skridt er at udvide synligheden online med flere produkter og dermed blive en ‘full home provider’, som tilbyder alle hjemmets tjenester. Planen er yderligere udvidelse til de nordiske markeder.
Vores fremtidsplaner er alt sammen en del af et stort digitalt puslespil, hvor Advertisers er en del af fundamentet.
Christopher Brix / B.Energy
Vil du også være markedsledende indenfor din branche?
Hør hvordan vi kan hjælpe dig til at udvide din forretning og nå nye markeder.