Decofarver.dk | Advertisers

Kundecase - DecoFarver

Sådan vækstede vi DecoFarver til den største investering i Løvens Hule

Resultater skabt i 2020

ROAS på konto

+0%

stigning
Konverteringer

+0%

stigning
Konverteringsrate

+0%

stigning
Omsætning

+0%

stigning

Historien bag levering af maling lige til døren

DecoFarver blev grundlagt i 2013 af barndomsvennerne Brian Dennis Jensen og Jesper Laursen. Her har de specialiseret sig i online salg af maling, til lave priser med hurtig levering. Samarbejdet med os, startede tilbage i 2018, da de fik anbefalet os som Google Ads bureau. I dag er de Danmarks førende inden for salg af maling online, hvilket også har vakt interesse hos store investorer.

DecoFarver slår rekord og får Løvernes største investering

Vi er i dag stolte af DecoFarver, som i forbindelse med deres deltagelse i DR programmet Løvens Hule, har modtaget en rekord investering af Løverne. Det er ikke bare en velfortjent anerkendelse, men også en mærkbar investering, der gør det muligt at udvide det store potentiale. I programmet spørger en imponeret Løve indtil, hvordan en farvehandler og en tømrer kan blive de førende sælgere af maling - online? Svaret er Google Ads.

En tilgang som skaber vilde rekorder

Først fik vi styr på Google Shopping. Mens vi havde øje på at skabe profit var næste skridt at arbejde med at få optimeret i shoppingfeedet, så vi kunne få udvidet Decofarvers dækning på Google.

Efter shoppingkampagnerne er blevet opsat er der sket stor vækst, og antallet af eksponeringer vokset med 873 %. I dag, når du f.eks googler "maling" dominerer DecoFarver.

Advertisers arbejde med vores Google ads er en af de grunde til, at vi har oplevet den store udvikling de seneste år.

Brian Dennis Jensen / DecoFarver

Dernæst var vores fokus at udbygge med nye søgeordskampagner, samt teste, hvilken type annoncer, som virkede bedst. Med udgangspunkt i hjernens modtagelse af budskaber, implementerede vi Advanced Neuro Ads (ANA).

Vores strategiske arbejde med at udbygge kontoen, har medført at antallet af søgeord er steget med 288%.

Samtidigt hævede vi kvalitetsresultaterne og optimerede alle annonceudvidelser, så DecoFarver kunne blive mere synlige på Google.

Se nedenstående sammenligning med konkurrenterne.

Vi er super glade for samarbejdet, og vi føler os hørt. Advertisers leverer gode resultater, og er altid klar med nye ideer og tiltag.

Jesper Laursen / DecoFarver

Vores unikke tilgang har endnu engang skabt en markedsleder

På få år er DecoFarver gået fra en lille forretning i Ringe til at blive markedsledende på nettet. Siden opstart af samarbejdet, er omsætningen via Google Ads steget med 260%.

Den måde Advertisers har performet for os, har betydet rigtigt meget, og det er helt klart Google Ads, som har haft en stor betydning for os.

Brian Dennis Jensen / DecoFarver

Vil du også være markedledende indenfor din branche?

Hør hvordan vi kan hjælpe dig til at udvide din forretning og nå nye markeder.

Fremtidsudsigter for DecoFarver

Næste skridt er at tage hul på det skandinaviske marked. Første land er Sverige i 2021. Målsætningen er at minimum at firedoble deres omsætning i 2025. Her er DecoFarver hjulpet godt på vej af trekløveret fra Løvens Hule, Mia Wagner, Jan Lehrmann og Jacob Risgaard, som sammen har købt 30 procent af virksomheden. Med Løvernes hjælp er planen, at indtage nye markeder og for alvor at få sat gang i væksten. Det betyder også flere ansatte og nye lokaler med større varelager.

Yderligere er der fokus på optimering af processer, hvor hurtig levering samme dag bliver en realitet for deres kunder i de større byer.

DecoFarver har store planer med deres eget klimavenlige mærke af maling.

Advertisers er stolte af at være med på deres rejse.

Annoncører Scroll til toppen