LillePerSeng.dk | Advertisers

Kundecase - Lille Per Seng

Vejen til vækst hos Lille Per Seng

Sådan tryllede vi resultater frem

Resultater skabt i 2021

Vækst i omsætning

+0%

stigning
Konverteringer

+0%

stigning
Eksponeringer

+0%

stigning

En magisk webshop for børnefamilier

Lille Per Seng er en webshop ejet og drevet af Mary Berggren og Lars Kofoed Hansen, siden 2010. Som navnet måske indikerer har de specialiseret sig i, at fremstille produkter specielt tilpasset den kendte Junoseng, også kaldet en Lille Per seng. Sortimentet har dog udviklet sig, og i dag sælger de førsteklasses legetøj og andre fine ting til børneværelset. Et magisk univers med fokus på kvalitet, hvor produkterne er nøje udvalgt. I takt med udviklingen af webshoppen har de også måtte tilpasse deres online markedsføring og det var her Advertisers kom ind i billedet.

Udfordringer med Google Ads

Da Lille Per Seng startede, var markedet for online annoncering og Google Ads noget helt andet end i dag. Mary begyndte løbende at bemærke et manglede salg. Hun konstaterede, at de ikke havde fulgt med på udviklingen af markedsføring online. Vækst i firmaet krævede et nyt niveau med Google Ads. Der var derfor et voksende behov for, at andre varetog denne del, da det ikke var en spidskompetence inhouse.

Jagten på et Match

Mary havde prøvet sig frem med forskellige løsninger med Google Ads, men det havde ikke skabt den ønskede vækst. Hun havde haft uheldige oplevelser med andre bureauer, som slog på at kunne det hele til det halve. Dog uden resultater.

Jagten på et godt bureau var en udfordring, for som Mary selv siger, så kan man jo ikke spørge sine konkurrenter til råds. Derfor valgte Mary en bred tilgang og skrev et opslag i en Facebook gruppe. Her blev hun mødt med mange svar, men Advertisers partner Ida valgte at ringe Mary op, efter at have set opslaget. De aftalte efterfølgende et møde face to face. Ida tog ud og besøgte virksomheden. Det var her, at der viste sig at være kemi. Ida forstod Marys forretning, og hvad hun havde brug for hos sin samarbejdspartner. Mary følte sig set, og kunne lide Advertisers set up, hvor vækst er win-win for begge partner. Derfor valgte hun at indgå et samarbejde, og følte sig i trygge hænder.

Vi havde paraderne oppe og var skeptiske, efter at være blevet snydt nogle gange før, men Advertisers har forstået vores forretning og skabt vækst for os

Mary Berggren / Indehaver af Lilleperseng.dk

Samarbejdet med Advertisers

Advertisers PPC Specialist Sabine blev herfra tilkoblet kontoen, hun holdt et møde med Mary og de fik lagt en strategi sammen. Samarbejdet er sidenhen gået ud over alle forventninger og særlig den tætte dialog med Sabine har været givende. Mary fortæller, at de aldrig har solgt så meget som de gør nu. Her taler tallene også for sig selv: Omsætningen pr. dag er steget med 35,62% fra 2020 til 2021.

Aftalen og den tætte overvågning af kontoen gør, at der kun bliver brugt penge der, hvor vi kan se de kommer igen. Sabine holder nøje øje med kontoen og er opmærksom, hvis et givent produkt ikke performer som håbet. Der er konstant dialog, og opsyn med kontoen.

Vi har aldrig solgt for så meget, som vi gør nu. Vi har vækstet, og har en forventning om at fortsætte og blive større.

Mary Berggren / Indehaver af Lilleperseng.dk

Løsningerne vi tryllede frem

Den tætte dialog mellem Sabine og Mary har skabt de gode resultater, da de sammen har lavet fælles problemløsning, som også ligger uden for Google Ads, da vi ser på vores kunders virksomhed i et større billede. Det har medført løbende tilretninger efter sæson i forhold til, hvilke produkter og mærker der skulle være i fokus. Det er særligt den fulde forståelse, for forretningen som helhed, som skaber det gode samarbejde mellem Sabine og Mary. Det gør, at Mary føler sig tryg, da hun kan se at de konkrete tiltag på kontoen skaber vækst. Omsætningen fra dette års december, sammenlignet med forrige år, er steget med hele 91,60%.

Jeg elsker Sabine. Jeg har hele tiden fornemmelsen af, at hun er i gang på kontoen.

Mary Berggren / Indehaver af Lilleperseng.dk

Udover over den tætte dialog har de konkrete tiltag på kontoen været vækstskabende. Her har Sabine sat ind med nye kampagner, og særligt smart shopping har været givende. Her er der også udarbejdet remarketinglister, og blandt andet opsat lister i Google Ads, baseret på aktivitet på Google Ads Tagget.

Udover at arbejde direkte i Google Ads, har det ikke kun været ren magi, da vi benytter vi os af vores 3. parts program Channable. Her har vi med kompetent indsigt optimeret på shopping feedet. Det har medført, at Lille Per Sengs produkter har fået en stærk konkurrencedygtig placering på Google.

Vi har desuden også arbejdet med Clickcease, et program der hjælper til at fjerne uønskede kliks. Dermed bliver der skabt et databillede, og sørger for at annoncekronerne bliver brugt korrekt.

Jeg vil til enhver tid anbefale Advertisers, hvis man skal vækste med sin Google Ads.

Mary Berggren / Indehaver af Lilleperseng.dk

Resultater efter friske øjne på kontoen

Efter samarbejdets start er den gennemgående tendens en stigende omsætning nærmest hver måned. Salget er steget væsentligt på alle kanaler, både Google Ads, men også den generelle omsætning. Særlig påfaldende er julesalget for December 2021. Black Friday i november 2021, kørte også utrolig godt hos Lille Per Seng. Her steg omsætningen med 11,65%, sammenlignet med forrige år. Den store vækst har medført, at Mary har kunne udvidet med et nyt og større lager, og hermed udvide hendes sortiment for webshoppen. Hun har nu kontor og lager tæt på hinanden. Her har hun også et showroom, hvis kunder ønsker aflægge et besøg. Drømmen er nu at få mulighed for, at udvide med en fysisk butik, til at give virksomheden en ekstra dimension.

Er du klar til at få mere ud af din virksomhed?

Hør hvordan vi kan hjælpe dig til at udvide din forretning og nå nye markeder.

Er du klar til at få mere ud af din virksomhed?

Hør hvordan vi kan hjælpe dig til at udvide din forretning og nå nye markeder.

Annoncører Scroll til toppen